Clara Gustafsson



1 Maj.

2012-05-01 @ 21:03:04 i Vardag




Jag spelar Bakery Story förstår ni. Och idag var det så att jag skulle baka chokladkakor, även kallade 5 minuterskakor. Samtidigt som jag ska duscha. Så jag springer snabbt in i duschen och försöker göra allt så smidigt som möjligt. Men icke. Världen är inte på min sida idag. Det hela börjar med att jag börjar duscha med glasögonen. Efter detta så häller jag tvål i håret. Såklart är det inte nog med det, utan att jag tvålar in min panna tills den domnar bort. MEN. Min kaka brändes inte. Nanannanananana känn på den losers. Förövrigt firade vi Hello Kitty's födelsedag/namnsdag/dag så jag och Molly bakade världens finaste kaka (första bilden oh yeah, kan tillägga att andra bilden är när molly har ätit smet) så grattis till henne. För såvitt jag vet är hon en tjej. Såvitt jag vet.


${CommentAuthorLinkIf}

2012-05-01 kl.21:09:54

ÄR HON EN INTE EN TJEJ? HON SOM VAR SÅ GULLIG :0

Legg igjen en beskjed!