Clara Gustafsson



hej igen ..

2011-03-27 @ 21:21:31 i Bloggen |



Fixat en liten bloggdesign nu .
Detta är ingen jag själv har gjort , så än så länge är den inte så personlig . Men jag ska göra en header någon dag framöver , och sedan jobba på en egen design . Men först måste jag lära mig lite om sådant .. Och något jag glömde skriva förut var att jag tidigare bloggat på nogg , eller rättare sagt här .. Det var det ni ( haha , ingen läser visserligen ) .

G o n a t t / G o k v ä l l ♥



Hejhej !

2011-03-27 @ 14:37:32 i |

Hellu !

Öhm , jag heter Clara o är elva år .. Jag gillar att Orientera , Simma , Vara med Kompisar , datorn , fota , medmera .

Just nu sysslar jag med design , och annat smått o gott , ( gör detta inlägg för att fixa kategorier . )

Det var det !

sooolong !



Välkommen till min nya blogg!

2011-03-22 @ 16:17:44 i |