Clara Gustafsson



RUBRIK;;

2011-06-30 @ 18:41:01 i Vardag |



MiniFailBild på en liten vattenkanna ;)

Hejspåer.

Bara gjort ingenting denna vecka. Badat, hoppat studsmatta, stekt i solen :3, ätit glass, bara varit.
Skönt det med vill jag säga^^
Hade egentligen tänkt att ta droppbilder, men aldrig orkat. Haha, kanske ska ta några eller så imorgon.

Letar bilder som vi ska skicka efter, och få utskrivna eller vad man vill kalla det, och sedan sätta i ram i rummet.



Oh. Värme. ♥

2011-06-29 @ 15:26:44 i Vardag |

Ou, varmt är det ute nu.. Men man ska ju inte klaga;)
Och dessutom saknar jag min Erica..

Pusshej .


Jag tycker..

2011-06-27 @ 19:04:21 i Clara tycker till .. |

.. Att ni borde kolla in här!

Bild på Thea. Theas hemsida , ni vet ;) haha


Molly . ♥

2011-06-27 @ 15:52:33 i Vardag |

Molly Sötaste. Jag saknar dig , ♥

Kom på lite lätt bara sådär, att flaskan som syns i första bilden är en sirapsflaska fylld med vatten. hehe.. :)
Visat bilderna förut, men hade ingen bättre just nu.
Hemma med Thea hela veckan, ska faktist bli kul, eftersom att förra sommarlovet var man hemmasjälv. Och det var astrist. Bara datorn och jag, lyx enligt mig, men det blir fööör mycket om man sitter nio-fem tre veckor i streck. ♥
Hade tänkt att ta 'dropp' bilder nu i veckan, ska även visa hur det går till :)
Vi synes..


lever..

2011-06-26 @ 23:16:51 i Clara |

fått kommentarer om jag levde,
och ja det gör jag.. :)
haft en fiin midsommar också.
är för trött för att ladda in bilder , gör det imorn, så , godnatt..


Glad Midsommar ♥

2011-06-24 @ 15:00:00 i Clara |



MIIIIIIDSOMMAR ♥

2011-06-23 @ 16:12:21 i Inspration |

Mrs.cherry♥ - 4. strona bloga dostępnego pod adresem mikaoo.pinger.plAurora Del Rawr!!!Explore the WorldℓαтєηιgнтƒαѕнισηHello sweetheartj i g g l y . s e ♔
Jag tycker att jag får lov att slänga in lite sommriga bilder, från min sida. Dock tagna på weheartit-
Jag sticker ut till min sommarstuga nu ikväll, och lär inte komma hem försänn på Söndag, så uppdaterarmera då.
Kanske fixar något tidsinställt till imorn..
Glöm inte att rösta på mig i inlägget härunder,
så höres vi på söndag!


statistik

2011-06-22 @ 15:19:25 i Läsare .. |

Vill bara visa vilka spetsiga berg man har på statistiken ! :)
Har dessutom ingen annan bild att visa.


Rösta på mig ?! Snälla ! ♥

2011-06-21 @ 18:21:42 i Foto - Annat |

 

Det tar en sekund, rösta, så är ni supersnälla! ♥

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=209

 

RÖSTAT PÅ MIG? SKRIV ATT DU RÖSTAT I EN KOMMENTAR, SÅ LÄNKAR JAG ALLA SOM RÖSTAR I ETT INLÄGG SENARE :)



Abborisch.

2011-06-20 @ 09:28:17 i Foto - Djur |





Abborisch a'la William..

Rätt så frisk nu. Litegranna ont i halsen, men jag bryr mig inte. Idag sticker man iaf och är med Julia och Ida. Haha! :)
Webbar med bästaste Erica nu också. ! :)

Hade det a s b r a på liseberg iallafall, åkte atmosfear, usch, fy, läskigt, och hur häftigt och roligt som helst! :p
Och S O M M A R L O V ! Nej vad glad jag är!?! 10 veckor, ledigt varenda dag.. :)

ClaraFinsch .


minitripp till götet .. Hej :) SOMMARLOV !...

2011-06-17 @ 09:23:55 i |

minitripp till götet .. Hej :) SOMMARLOV ! <3 Jojo , jätteskönt faktist ! :) Men fick iallafall veta , helt oväntat igårkväll , att vi skulle till göteborg nu idag , till imorgon. Liseberg och lite så idag då :) jepps , Men vi hörs ! :)



check .

2011-06-16 @ 11:37:00 i Vardag |



skolavslutning...

2011-06-16 @ 08:15:26 i Vardag |




MollyPolly. <3

... Ikväll ! :) Vad jag tjatar om det, men jag har aldrig längtat mer. Eller nej, det känns konstigt iår. Troligen för att jag inte är i skolan. Super tråk.. :( Ja, lär komma upp något inlägg ikväll kanske, då det blir sommarlov! ♥

# clara . ♥ #



besöksrekord

2011-06-15 @ 14:53:18 i Bloggen |



Inte jättemycket , men bara för att ! Målet är väl ca 150 besök dagligen vid årets slut :p

Fortfarande sjuk .. ^^  Nej usch. Ska ladda upp lite bilder nu, så jag har när jag måste ha . xp



sjuuuuk .

2011-06-14 @ 12:46:41 i Vardag |

april . failad bild , men hade ingen annan lixom .

Sjuk dådå . Troligen halsfluss , igen ! :(
Men skolavslutning torsdag kväll , får se om det blir nåt för mig ..
Usch , och nej . Vill inte vara sjuk nu ! :(
#


sommarboost

2011-06-12 @ 19:03:52 i Inspration |

Do what you love & fuck the restWelcome to Pink makes perfectlove on the inside ♥Foto_Vardag -
Usch , vad jag längtar. På torsdag gäller det ! ♥
Känner mig däremot inte pigg, ont i halsen och jag tror att en halsfluss är påväg till mig.. :'(


Lär inte bli någon vidare uppdatering nu i...

2011-06-11 @ 10:45:12 i |

Lär inte bli någon vidare uppdatering nu i helgen , och resten av veckan . Kanske blir något blogginlägg söndag , måndag eller tisdag och så .. Sen skolavslutning på torsdag , längtar ! <3 och efter det kan ni vänta er fet uppdatering under hela sommarlovet ! Jiiihow . Ska iallafall någonstans , vet inte var , med morfar idag , han är här nu över helgen :) Puss . [mobilblogg.] <3



TOOOOOOOOOLV !

2011-06-08 @ 20:03:00 i Clara |

JEEEEE . TÖLV FYLLER MAN IDAG VETTNI ! :)
iiih , berättar senare vad jag fått ..

pppööööss ! ♥


Bestämt mig nu.

2011-06-08 @ 18:45:15 i Bloggdesign |

Hejsan!

Har ladat ner Adobe Dreamweaver cs5 , nu igen för andra gången. Ska försöka fixa en design, eller några fler därutöver. Har användt programmet förut , så detta är andra gången , men bara provversion som varar i 30 dagar. Sen när jag är behov igen, laddar jag ner det igen med ett annat konto ! :)
Lovar att fixa instruktion till det senare , men inte idag .. :)

Vi hörs !


Uppdateringsstatus : Låg

2011-06-07 @ 20:30:39 i Frågor och Svar |

Hejsan , nu har uppdateringen verkligen varit låg , igen . :'( Men det ska det bli ändring på . :) ( det har jag ju inte sagt förut . ? ) Har dessutom varit sjuk nu senaste veckan. Så det är väl därför dådå. Men är iaf i full gång med att köpa ny dator , och en bloggdesign hoppas jag ska komma på ingång. Ritat upp hur jag vill ha den , och sen är det i full gång . Men tror att den kommer sen när jag köpt datorn .. Men nu , svar på frågor . har själv valt att svara på frågor i inlägg, eller lämna annars i bloggsvar.. Svarar ju inte på 'fin blogg ! <3 ' Men ..



I Adobe dreamweaver CS5 . Går och ladda ner provversioner om man inte vill köpa, skiriver mer om det senare när jag börjat på designen . Hur dte går till och vissa koder ..



Urdålig bild , printscreen vägrade att fungera såå . Men jag har gjort den i Photoshop , inte så avancerad, men det blev för att bara ha någon. Verkar som du har börjat med blogg/ska starta blogg . ? Lämna adressen i en kommentar så kanske jag kan hjälpa till ännu mera :)


Är inte i jättebehov av ny design , men jag vill och ska göra en ny under sommarlovet ! :) ♥

## clarur ! ##



Är med i fototävling..

2011-06-03 @ 17:41:01 i Övrigt |



Jag är med i en fototävling , hos amanda, och tävar om en bloggsvars inbjudan och en månads länkning.
Mitt bidrag , finns ovan .. :)

## C ##



Åh . Sommar ♥

2011-06-01 @ 10:28:46 i Foto - Natur |





Ligger hemma i sängen och är sjuk.. Inge roligt alls! Igår var det hur varmt som helst , man kunde gå i kortbyxor och linne , och endå svettas ihjäl! Huh . Och nu äre mulet , och inte allls kul . Skulle egentligen ha friidrotts dag idag , och klassfest ikväll , men blir nog inte det för mig .. :'(

[ iiih ! äntligen har jag någon bild att dela med sig av ! :) ]