Clara Gustafsson



såDUvet

2011-08-14 @ 17:07:43 i Bloggen

Tjaow.

Har bestämt mig för en sak. Gör som pappa sa. Mer bilder, mindre text.
Tror det blir bättre så. Mindre pladdrigt.
En fotoblogg, ingen skiten 'hej idag har jag gjort det och det'- blogg.

Men iallafall, på onsdag drar jag till turkiet, asnice! Men, lovar att vi hörs innan det.

Resan blir en vändpunkt för bloggen, kommer alltså börja med detta efter jag varit iväg, och låtsas som att det har varit såhär hela tiden. :D
Jaja, nu ska jag ta och slänga ihop ett par tidsinställda, till turkiet :D

bytheway, failad bild till tusen.

${CommentAuthorLinkIf}

2011-08-16 kl.16:30:27

Sv; jag förstår hur du tänker, men jag gillar inte kinesiska tecken, jag vill ha mer stilrent, så tror det blir en vanlig prick/punkt (:

Legg igjen en beskjed!