Clara Gustafsson



10 saker som är speciellt med denna Clara.

2011-11-14 @ 15:49:06 i Clara
1. Jag är beroende av choklad, och skulle aldrig klara mig utan det.
2. Jag är en äkta slöapa.
3. Jag gillar Historia.
4. Under en tid åt jag för mycket blodpudding, det äter inte jag längre!
5. Jag är totalt kär i att läsa bloggar. För tillfället läser jag 32 stycken!
6. Jag är den i min familj som har störst chans att leva tre århundraden! (muhhuahuha!)
7. Jag ser upp Lady Gaga, och hon är min största idol. Min största dröm är att träffa henne, och gå på en av hennes konserter, vore asgrymt!
8. Jag använder ordet 'asmycket' riktigt ofta. (ja, jag hade tänkt att skriva asmycket där, men det gick inte!?!?!)
9. Jag äter bara tre grönsaker. Majs, Gurka och Morot. Enligt Erica fyra, hon räknar med ost. Normalt.
10. Jag kan inte skriva något utan en punkt på slutet. PUNKT <3.


Höjden av intressanta saker.

Legg igjen en beskjed!