Clara Gustafsson



DesignHjälp. ?

2011-08-06 @ 15:16:15 i Bloggdesign
Bara kom på en sak igår, när jag fått förfrågning om att hjälpa till med Designen, eller alltså sätta in header, ändra bakrund, Ändra typsnitt och Färger. Att jag kanske skulle kunna fråga här, om någon vill ha detta. Alltså, du skriver en kommentar om du vill ha en 'mini'förändring. Ha med Mail om du vill, det blir enklast så, så skickar jag frågor, ex. vad du vill ha för bakrund..
Det låter antagligen helt knäppt att komma från mig, som inte ens gör egna designer:D
Men, Du svarar på mina frågor, och skickar med din Stilmall i mejlet.
Jag fixar, och skickar tillbaka, och du sätter in.
Om du vill ha några fler önskemål kan du skicka alla kodmallar också. Men det väljer du själv.

Antar att många inte vill lämna ut lösenord, så därför känns detta enklast.
Och såklart, jag gör det ju gratis. :D


Legg igjen en beskjed!